SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,5 mln widzów reality-show „Agent - Gwiazdy 2”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,53 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show jest drugi w całym rynku telewizyjnym i zdecydowanym liderem w grupie 16-49.

Produkcja „Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywana jest we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 14 lutego br.

Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,53 mln osób, co przełożyło się na 11,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek formatu, który śledziło średnio 1,65 mln widzów.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji, stracił 340 tys. widzów, ale ma minimalnie większy udział w grupie komercyjnej. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,87 mln osób, a ich udział wynosił 13,59 proc. w 4+ oraz 17,41 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2 z udziałem na poziomie 17,03 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN plasują się: Polsat (7,94 proc.; filmy fabularne) oraz TVP1 (4,74 proc.; gł. kryminalne seriale).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już liderem, a dalej plasują się Dwójka, Polsat i Jedynka.

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.

W drugiej serii „Agenta” udział biorą: Olga Frycz, Marek Włodarczyk, Alan Andersz, Piotr Kędzierski, Jarosław Kret, Odeta Moro, Tomasz Niecik i Julita Fabiszewska, Mateusz Maga, Edyta Zając-Rzeźniczak, Joanna Jędrzejczyk, Daria Ładocha, Agnieszka Rylik i Michał Będźmirowski. Prowadzącą ponownie jest Kinga Rusin.

Drugą edycję programu w Argentynie realizuje firma Jake Vision.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 9,96 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów reality-show „Agent - Gwiazdy 2”. TVN liderem w grupie komercyjnej

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
agent gwiazdy= siara na maksa. pani rusin jakoś daje radę, ale "gwiazdy" to już totalna porażka, wręcz żenada. Program dobry dla gimnazjalistów.
0 0
odpowiedź
User
dociekliwy
A jak tam oglądalność III odcinka Pięknej Epoki? Bo już po emisji drugiego nie było żadnych danych...
0 0
odpowiedź
User
Adrian
A jak tam oglądalność III odcinka Pięknej Epoki? Bo już po emisji drugiego nie było żadnych danych...


Były. 2 odcinek miał 2,1 mln
0 0
odpowiedź