10 agencji chce przygotować polski odpowiednik spotu "Mistakes"
Do przetargu Ministerstwa Infrastruktury na przygotowanie polskiego odpowiednika spotu "Mistakes" zgłosiło się 10 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Grupa Eskadra, Aplan Media i dsk.
Zleceniem resortu infrastruktury zainteresowanych jest 10 firm, które złożyły oferty w przetargu. Są to: Ostro Bartłomiej Osses (oferta z ceną 288 tys. zł), Electronic Art (376,4 tys. zł), Aplan Media (342,1 tys. zł), Grupa Eskadra (399,8 tys. zł), Agencja reklamowa dsk (362,9 tys. zł), Brand New Heaven (415 tys. zł), Artcore (308,2 tys. zł), PCFE (356,7 tys. zł), Keino Grupa (234,4 tys. zł) i Fabryka Komunikacji Społecznej (350 tys. zł).
Wybrana firma zajmie się także zaplanowaniem i przeprowadzeniem działań o charakterze promocyjnym w internecie spotu (w szczególności w serwisach i mediach społecznościowych). Ich celem ma być kształtowanie świadomości oraz zachęcenie odbiorcy do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie obowiązujących limitów prędkości jazdy, dostosowania tej prędkości do warunków ruchu oraz udzielania pierwszeństwa przejazdu.
Zwycięska firma będzie pracować dla Ministerstwa Infrastruktury przez 6 miesięcy. Budżet wynosi 422 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: 10 agencji chce przygotować polski odpowiednik spotu "Mistakes"