„10. urodziny Małego Głoda” w jubileuszowej kampanii Danio (wideo)
Zaczęła się promocja z okazji 10-lecia obecności na rynku serków Danio (produkowanych przez Danone Polska). Bohaterem akcji, a także wspierających ją reklam, jest brand hero tej marki - Mały Głód.
W ramach promocji do sprzedaży trafiły opakowania Danio ze specjalnymi kodami. Po zakupie opakowania kod można zarejestrować na stronie Glodomaniacy.pl. Co tydzień spośród zgłoszeń losowanych będzie 3 tysiące maskotek Małego Głoda.
Akcja potrwa do 8 września. Jej obsługą zajmuje się agencja Marketing House.
Promocję wspiera kampania reklamowa, która pokazuje, jak dość upiorni goście przyjęcia urodzinowego Małego Głoda przy pomocy Danio unicestwiają tego bohatera za to, że nie przygotowano dla nich żadnego poczęstunku.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, spot wyreżyserował Marcin Serafin, wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a postrodukcją zajął się Chimney Poland.
Aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR prowadzi agencja ATW Communications.
Dołącz do dyskusji: „10. urodziny Małego Głoda” w jubileuszowej kampanii Danio (wideo)