„100 proc. naturalnego smaku” reklamuje ryby z pieca Frosta (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ryb z pieca marki Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, przygotowały firmy Wire, OMD i JBcomm.
Reklamy podkreślają, że produkty Frosta są wytwarzane bez wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów, za to z ryb z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC. Podsumowuje to hasło będące stałym sloganem marki: „100 proc. naturalnego smaku”.
Kampania jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych należących do TVP, TVN, Polsatu i ATM Media) oraz internecie. W telewizji potrwa do 7 grudnia.
Kreacją i produkcją zajęła się niemiecka agencja Wire, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a działania PR realizuje agencja JBcomm.
Dołącz do dyskusji: „100 proc. naturalnego smaku” reklamuje ryby z pieca Frosta (wideo)