1000 m2 dla Vichy
Kampania Optimedia dla nowego kremu Vichy Laboratoires
Plakat o powierzchni 10 arów (1000 m2) w centrum Warszawy - to element kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia dla najnowszego produktu Vichy Laboratoires - kremu Myokine. Zaplanowana przez Optimedia kampania obejmuje telewizję, prasę kobiecą i outdoor. Trwa od 12 stycznia i potrwa do do końca marca 2004 r. Gigantyczny plakat o wymiarach 50 metrów w podstawie i 20 metrów wysokości zawiśnie w lutym na elewacji warszawskiego hotelu Polonia. Kampania jest adresowana do kobiet w wieku 30-40 lat.
Kampania telewizyjna wystartowała 12 stycznia 2004 r. Wykorzystuje dwa spoty - standardowy 30-sekundowy i krótszy 20-sekundowy. Optimedia zadbały o zapewnienie miejsca dla nich w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4. Spoty przedstawiają zbliżenia skóry na twarzy kobiety w miejscach najczęstszego występowania zmarszczek. Uzupełnienie stanowi animacja komputerowa obrazująca rozkurczające działanie Adenoksyny.
Równolegle z kampanią telewizyjną ruszyła prasowa. Obejmuje takie tytuły, jak: Twój Styl, Naj, Pani, Przyjaciółka, Gala, pani Domu, Olivia, VIVA!, Claudia, Poradnik Domowy i Wysokie Obcasy. Optimedia zaproponowały umieszczenie w prasie dwóch formatów ogłoszeń - jedno i dwustronnicowych poprzedzonych teaserami. W kampanii wykorzystano trzy teasery różniące się od siebie treścią. Pierwszy z nich prezentuje twarz kobiety przed i po zastosowaniu kremu. Drugi przedstawia 3 zdjęcia zbliżeń fragmentu skóry: przed użyciem kremu, w 21 dniu i po 3 miesiącach używania Myokine. Trzeci ma charakter czysto informacyjny i przedstawia skład oraz działanie Adenoksyny. Pod koniec trwania kampanii w prasie kobiecej pojawią się także inserty z próbkami produktu.
Uzupełnienie kampanii stanowi outdoor, którego start zaplanowano na 1 lutego br. Plakaty będą widoczne tylko w Warszawie.
Kreację i adaptacje kampanii do polskich potrzeb przygotowała agencja EuroRSCG
Dołącz do dyskusji: 1000 m2 dla Vichy