SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

12 polskich nominacji w Golden Drum, najwięcej dla Grey Group i Walk

Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum przyznano 12 nominacji agencjom z Polski. Trzy szanse na nagrody ma Grey Group Poland, a dwie - Grupa Walk.

Grupa Walk została nominowana w kategoriach Film i PR za akcję „Nie chcę być strażakiem” na zlecenie Fundacji Integracja promującej zatrudnianie osób z niepełnosprawnością.

Kampania została nagrodzona w br. w konkursach Innovation Ad Award (przyznano za nią m.in. Grand Prix), KTR i Złote Spinacze.


Grey Group Poland nominację w kategorii Outdoor dostała za kampanię regałów Kallax dostępnych w sklepach IKEA, w ramach której stylizowane na te meble nośniki pokazywały szacunkowy czas dojazdu do stołecznych sklepów sieci IKEA.


W kategorii PR nominowano agencję za akcję „Życie po śmierci” promującą na zlecenie Polskiego Czerwonego Krzyża kursy pierwszej pomocy, a w kategorii Prasa - za reklamę usługi Wi-Fi w samochodach Volvo.


Agencja Bardzo dostała nominację w kategorii Film za spot Allegro z kampanii „Czego szukasz?” pokazujący przygarnięcie bezpańskiego psa.


W kategorii Digital nominowano agencję Huta 19 za internetową odsłonę kampanii reklamującej piwo Prażubr (wprowadzone do sprzedaży wiosną br. przez Kompanię Piwowarską) oraz agencję S4 za akcję promującą rekrutację programistów do firmy Luxoft.


Agencji Deloitte Digital CE przyznano nominację w kategorii Mobile za aplikację „Up up Hippo” dla PepsiCo Poland promującej recykling plastikowych butelek.

W kategorii Design agencja Walk With David została nominowana za identyfikację wizualną warszawskiej restauracji Ceviche Bar, a Leo Burnett Warsaw - za identyfikację festiwalu filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty.



Z kolei MullenLowe Warsaw dostała nominację w kategorii Nowe i innowacyjne za kampanię „Heartbeats” dla marki Wyborowa należącej do Pernod Ricard Polska.

Do tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum wpłynęło 1047 zgłoszeń, w tym 81 z Polski. Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali w najbliższy piątek.

Dołącz do dyskusji: 12 polskich nominacji w Golden Drum, najwięcej dla Grey Group i Walk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polaczki
Luxoftsruxoft. Pisze się recruitment
a nie recrutation. Amerykański głos nie pomoże.
odpowiedź