2,1 mln widzów „Kto poślubi mojego syna?”. Będzie druga edycja
Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok.
Program „Kto poślubi mojego syna?” TVN emitował w środy o 21.30 w okresie od 3 września do 12 listopada br. Jedenaście odcinków reality-show oglądało średnio 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 15,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,70 proc. w grupie komercyjnej (16-49) - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najwięcej widzów zgromadził finał programu, który w środę 12 listopada br. oglądało średnio 2,58 mln osób.
Topowe odcinki „Kto poślubi mojego syna?”
Top 3 odcinki |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR % |
12-11-2014 |
2582873 |
19,00% |
03-09-2014 |
2496454 |
18,30% |
22-10-2014 |
2156853 |
15,17% |
W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie drugie miejsce zajęła TVP2, nadająca “Na sygnale” oraz filmy fabularne, co dało jej 14,68 proc. Trzeci był Polsat („Top Chef”, filmy; 10,25 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy, „Po prostu”, mecze Ligi Mistrzów; 9,89 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej drugą pozycję za TVN zajął Polsat.
Widownia formatu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVN - Kto poślubi… |
2080810 |
15,22% |
17,70% |
TVP2 |
2007085 |
14,68% |
10,68% |
Polsat |
1402393 |
10,25% |
14,18% |
TVP1 |
1353164 |
9,89% |
8,67% |
Format cieszył się większą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie druga edycja „Bitwy o dom”, którą oglądało średnio 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,58 proc. i 15,29 proc. (więcej na ten temat).
Cennikowe wpływy reklamowe z programu wyniosły 14,4 mln zł (dane bez rabatów). TVN jest zadowolony z wyników oglądalności formatu i rozpoczął poszukiwania uczestników do drugiej edycji (dowiedz się więcej). Prawdopodobnie pokaże ją na antenie jesienią przyszłego roku.
W programie „Kto poślubi mojego syna?” występowały cztery drużyny (matka plus syn). Gospodynią reality-show była Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Earl Grey.
Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów „Kto poślubi mojego syna?”. Będzie druga edycja