SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,1 mln widzów ogląda nowy serial TVN „Sama słodycz”

Średnio 2,1 mln widzów obejrzało trzy pierwsze odcinki nowego serialu TVN „Sama słodycz”. W czasie emisji produkcji stacja zajmuje trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej TVN przegrywa tylko z Polsatem.

„Sama słodycz” na antenie TVN nadawana jest w poniedziałki o 21.30, począwszy od 3 marca br. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność obyczajowej produkcji wyniosła 2,07 mln widzów. Przełożyło się to na 15,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Dotąd największą oglądalność miał drugi odcinek „Samej słodyczy”, który zgromadził przed telewizorami 2,29 mln osób.

Oglądalność serialu odcinek po odcinku

Date

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-03

2 026 770

14,90%

15,90%

2014-03-10

2 292 986

17,10%

18,50%

2014-03-17

1 901 049

13,80%

14,90%

średnia

2 071 413

15,20%

16,40%

Dla porównania, rok wcześniej w tym paśmie nadawana była druga edycja serialu „Lekarze”. Miała ona zdecydowanie więcej widzów niż „Sama słodycz”, bo oglądało ją 2,87 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,25 proc. i 21,04 proc. (dowiedz się więcej).

 

W czasie, gdy TVN nadaje nowy serial, stacja jest trzecia w całym rynku telewizyjnym. Liderem jest wówczas TVP2, pokazująca „Kulisy M jak miłość” i program „Tomasz Lis na żywo”, która ma 18,58 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajmuje - nadający filmy fabularne - Polsat (17,49 proc. udziału). Zdecydowanie gorzej od TVN wypada TVP1, pokazująca „Teatr Telewizji” i „Homeland” - jej udział wynosi 3,30 proc.

W grupie komercyjnej TVN zajmuje drugie miejsce, a liderem jest tam Polsat.

Widownia „Samej słodyczy” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

       2 530 169

18,58%

13,30%

Polsat

       2 381 958

17,49%

23,73%

TVN - Sama słodycz

       2 071 413   

15,21%

16,38%

TVP1

          449 357

3,30%

2,01%

 

„Sama słodycz” opowiada o nauczycielu akademickim Fryderyku (w tej roli Piotr Adamczyk), który odkrywa, że ma 9-letniego syna Stasia (Olaf Marchwicki). W produkcji grają też m.in. Roma Gąsiorowska, Ilona Ostrowska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki.

Serial reżyseruje Michał Rogalski, a scenariusz napisała Agnieszka Pilaszewska. Producentem wykonawczym jest Akson Studio.

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów ogląda nowy serial TVN „Sama słodycz”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józef
Oj cieniutko, jak rozrywkowy komercyjny serial przegrywa nawet z Lisem w TVP
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Ten serial jest poprostu jednym wielkim nudnym gniotem a ten Adamczyk to się już przejadł i dlatego tak mało widzów tego kolejnego gniota Tvnu ,ja tam wole obejrzyć sobie jakiś film niż traćić czas na seriale
0 0
odpowiedź
User
Tata
Jak w TVP a nawet Polsacie cos spadnie to od razu wielki spadek, poraźka itp. A tu spadek o 800 tysięcy! Czyli KATASTROFA!
0 0
odpowiedź