SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,6 mln widzów ogląda serial “Prosto w serce” w TVN

Nowa telenowela TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem gromadzi średnio 2,58 mln widzów. To zbliżona widownia do tej, którą po pierwszym tygodniu emisji osiągała “Majka”.

Udział pierwszych pięciu odcinków “Prosto w serce”, emitowanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 18,15 proc. w grupie 4+ i 19,43 w grupie 16-49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.  Pokazane rok wcześniej przez TVN premierowe odcinki “Majki” śledziło 2,56 mln widzów, ale notowała one wyższe udziały w rynku niż nowy serial - 18,80 proc. w 4+ i aż 22,59 proc. w 16-49.

Stacja w paśmie emisji “Prosto w serce” zajmuje drugie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 29,40 proc. udziału. Za TVN plasują się Polsat (“Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 14,28 proc.) i TVP 2 (teleturnieje, “Panorama”; 12,04 proc.;). TVN jest drugi za Jedynką także w grupie komercyjnej.

Z danych wynika, że nową telenowelę TVN oglądają głównie kobiety, widzowie od 30 do 34 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

ZOBACZ FOTO GALERIĘ Z SERIALU

“Prosto w serce” to opowieść o miłości opuszczonej przez matkę, energicznej dziewczyny, Moniki Milewskiej, zarabiającej na życie jako bokserka (w tej roli Anna Mucha) oraz przystojnego i bogatego właściciela firmy deweloperskiej Artura Sagowskiego (Filip Bobek). Ich życiowe drogi spotkają się, gdy Monika pojawia się w firmie Artura w poszukiwaniu pracy.


Widownia “Prosto w serce” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-01-2011 2 634 551 18,11% 20,07%
04-01-2011 2 763 099 19,80% 20,66%
05-01-2011 2 411 323 17,72% 18,00%
06-01-2011 2 709 251 17,48% 19,40%
07-01-2011 2 398 198 17,74% 18,93%
Średnia 2 582 780 18,15% 19,43%

 

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 4 192 977 29,40% 23,17%
TVN – Prosto w serce 2 582 780 18,15% 19,43%
Polsat 2 037 072 14,28% 17,88%
TVP 2 1 716 800 12,04% 9,79%


Profil widowni telenoweli

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,96% 68
Kobiety 67,04% 129
Wiek  4-9 2,34% 39
 10-15 4,58% 67
16 - 19 2,60% 46
20 - 24 3,81% 48
25 - 29 7,34% 82
30 - 34 8,64% 104
35 - 39 7,27% 99
40 - 44 5,89% 92
45 - 49 5,87% 85
50 - 54 10,96% 136
55 - 59 10,34% 133
60 30,38% 151
Wlk. miasta Wieś 29,61% 76
< 50 tys. 22,51% 94
50-100 tys. 11,88% 138
100-200 tys. 11,35% 140
> 200 tys. 24,65% 122
Zawód Top management 6,12% 70
Pracownicy średniego szczebla 15,35% 102
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,94% 100
Emeryci 37,92% 148
Inni 20,67% 67
Wykształcenie Podstawowe 48,70% 108
Średnie 32,77% 111
Wyższe 11,61% 92
Inne 6,91% 54


 

Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów ogląda serial “Prosto w serce” w TVN

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
_michal
N FILM HD to je to !!!! oOoOoO dupki tylko wiecej filmow dla geji i przedwojennych !!!!!!!!!!!111
0 0
odpowiedź
User
miki
no cieniutko, powiedziałabym ;-)
0 0
odpowiedź
User
TFM
Informacja o serialu i znowu jakiś dziwny komentarz dotyczący nFILM HD. Ktoś ma obsesję.
0 0
odpowiedź