23 domy produkcyjne w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych. Wybory nowego zarządu 21 kwietnia
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej. 21 kwietnia Walne Zgromadzenie powoła nowy zarząd.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych jako branżowa organizacja domów produkcyjnych działa na rynku od marca ubiegłego roku. Kieruje nią Magdalena Olak z Tank Production. Organizacja przejęła wypracowany dorobek rozwiązanego Klubu Producentów Reklamowych przy SAR.
- Celem działania SPR jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych. Widzimy bardzo wyraźnie problemy i wyzwania stojące przed naszą branżą. We współpracy z organizacjami branżowymi, reprezentującymi wszystkich interesariuszy rynku komunikacji marketingowej, będziemy działać nad ich rozwiązaniem i wypracowaniem wspólnych standardów. Model funkcjonowania SPR oparty jest na angażowaniu w bieżące i długofalowe działania jak najszerszej reprezentacji członków. Dajemy możliwość współtworzenia realnych rozwiązań wszystkim producentom, niezależnie od wielkości firmy czy też generowanego przez nią obrotu – powiedziała Magda Olak, prezes SPR.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych jest obecnie najliczniejszą organizacją w Polsce, reprezentującą studia produkujące filmy do komunikacji marketingowej. Na początku kwietnia na stronie SPR udostępniono przycisk „dołącz do nas”, dla wszystkich zainteresowanych przystąpieniem do SPR.
Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzesza 23 domy produkcyjne: Baltica Film, Bites Studio, Dobro Film, Dynamo Film, F25, Feel Movie, Film Fiction, Filmokracja, Film Produkcja. Film Reaktor, Graffiti Film, HighNoon, Houdini Film, Lemon Films, Lucky Luciano, M5, Moon Films, Spokój Film, Tank Production, Timecode Film Production, Truskavka, Watchout Studio, Warsaw Witches Association.
Wybory nowego zarządu SPR
21 kwietnia odbędzie się w Warszawie Walne Zgromadzenie członków stowarzyszenia, które powoła nowy zarząd i wyznaczy priorytetowe kierunki działania na najbliższe 12 miesięcy.
SPR utrzymuje stały kontakt z organizacjami branżowymi, takimi jak Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, Związek Filmowców Polskich oraz CFP-E międzynarodową organizacją zrzeszającą domy produkcyjne.
Zarząd w składzie: Magdalena Olak (prezes), Konrad Mikołajczyk (wiceprezes), Franciszek Rogala (wiceprezes), Natalia Strzałkowska (członek zarządu), Adrian Włodarski (członek zarządu), powołał 8 grup roboczych, które obecnie działają w najbardziej istotnych dla Stowarzyszenia obszarach:
1. Grupa prawna (umowy i ujednolicony wzór karty castingowej.
2. Grupa Film Crews (kontakty z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).
3. Grupa Adgoesgreen & Kodeks Etyczny (współpraca ze SKM SAR przy tworzenie katalogu „zielonych” rozwiązań, redukujących negatywny wpływ branży na środowisko).
4. Grupa komunikacji i PR (kontakt z mediami branżowymi, wizerunek SPR, social media).
5. Grupa BHP (wytyczne BHP podczas zdjęć jak i w pre oraz post produkcji).
6. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja członków SPR zagranicą).
7. Grupa Szkolenia i Warsztaty (opracowanie tematów i przeprowadzenie szkoleń dla członków SPR oraz podmiotów zamawiających filmy reklamowe).
Dołącz do dyskusji: 23 domy produkcyjne w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych. Wybory nowego zarządu 21 kwietnia