25 proc. firm internetowych ma problemy z kapitałem startowym
25 proc. twórców firm internetowych widzi problemy w zdobyciukapitału na start biznesu - wynika z badania przeprowadzonego przezBusiness Angel Seedfund. Z kolei 81 proc. ankietowanych wierzy, żew Polsce może rozwinąć się projekt internetowy, który odniesiesukces na całym świecie.
.Co czwarty przedsiębiorca internetowy w Polsce uważa, że trudnojest zdobyć środki na start działalności w sieci - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez Business Angel Seedfund. Tylko 4 proc.ankietowanych jest przeciwnego zdania, a większość (57 proc.)uważa, że pozyskanie kapitału początkowego nie jest łatwe, alemożliwe do wykonania.
Wśród przedsiębiorców internetowych, którzy mieli kontakt zfunduszami inwestycyjnymi i aniołami biznesu, 22 proc. deklaruje,że trudno jest zdobyć środki na sieciowy start-up. Z kolei w grupieankietowanych, którzy zbudowali już rentowny biznes internetowy,tylko 16 proc. uważa pozyskanie kapitału początkowego zatrudne.
Twórcy projektów internetowych wierzą, że w Polsce może powstaćstart-up, który odniesie globalny sukces. Z tą opinią zgadza sięzdecydowanie 27 proc. badanych, a raczej - 54 proc. Sceptycznąpostawę wobec polskich przedsięwzięć w sieci deklaruje natomiast 19proc. ankietowanych.
Badanie opinii polskich twórców firm internetowych, założycielii pomysłodawców start-upów oraz osób planujących uruchomieniee-biznesu zostało zrealizowane przez fundusz zalążkowy BusinessAngel Seedfund od 6 października do 4 listopada w grupie 739osób.
Dołącz do dyskusji: 25 proc. firm internetowych ma problemy z kapitałem startowym