1,06 mln widzów 27. Finału WOŚP w TVN, 407 tys. w TVN24 i 291 tys. w TTV (szczegółowe dane)
Relacje z 27. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 1,06 mln widzów. Transmisje w TVN24 śledziło 407 tys. osób, a w TTV - 291 tys. Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z akcją na antenie tych trzech kanałów śledziło niemal 12,52 mln osób.
W niedzielę, 13 stycznia br. TVN pokazał łącznie siedem wejść antenowych z XXVII Finału WOŚP. Śledziło je średnio na antenie tej stacji 1,06 mln osób, co przełożyło się na 8,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej relacje na antenie TVN straciły 100 tys. widzów - wówczas miały one 1,16 mln osób, co dało stacji odpowiednio 11,94 proc., 14,39 proc. i 13,19 proc. udziału.
Na antenie TVN24 wszystkie relacje z XXVII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy śledziło średnio 407 tys. widzów (odpowiednio 2,97 proc., 1,92 proc. i 1,96 proc. udziału), a w TTV - 291 tys. widzów (2,03 proc., 2,88 proc. i 2,45 proc.).
Te stacje w stosunku do poprzedniego roku obniżyły swoje wyniki o odpowiednio 14 tys. i 12 tys. osób. 14 stycznia ub.r. relacje WOŚP w TVN24 miały 421 tys. widzów (odpowiednio 3,22 proc., 2,35 proc. i 2,52 proc. udziału), a w TTV - 303 tys. widzów (2,11 proc., 3,11 proc. i 2,43 proc.).
Całkowity czas antenowy na transmisje z 27. edycji charytatywnej imprezy Jerzego Owsiaka wyniósł w TVN 3 godziny, 3 minuty i 32 sekundy. W TVN24 były to 4 godziny, 30 minut i 45 sekund, a w TTV - 2 godziny, 19 minut i 56 sekund.
Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z WOŚP na antenie tych trzech kanałów śledziło niemal 12,52 mln osób (przed rokiem było to 13 mln).
Finał WOŚP w ostatnich latach w Telewizji TVN i Telewizji Polskiej - dane oglądalności.
Największą widownię w TVN miało wejście między godz. 19.44 a 20.10, które przyciągnęło przed telewizory średnio 2,46 mln osób (miało ono 14,70 proc. udziału w grupie 4+, 18,10 proc. w 16-49 i 15,59 proc. w 16-59). O godz. 20.00 w jego ramach pokazywano tzw. „Światełko do nieba”, czyli tradycyjny pokaz fajerwerków, który śledziło łącznie w TVN, TVN24 i TTV 4,15 mln widzów (odpowiednio 2,70 mln, 1 mln i 447 tys.).
„Światełko do nieba” w porównaniu do poprzedniego roku zyskało 310 tys. widzów - wówczas kulminacyjny moment finału WOŚP miał w TVN, TVN24 i TTV 3,84 mln widzów (odpowiednio 2,80 mln, 700 tys. i 344 tys.).
Również w TVN24 najwięcej widzów miało wejście w ramach którego transmitowano „Światełko do nieba” - pasmo między 19.58, a 20.20 zgromadziło 914 tys. oglądających. W TTV hitem było pasmo od 13.00 do 13.23 - 364 tys. osób.
Oficjalny start akcji rozpoczął się już jednak o godz. 8.00 w programie „Dzień dobry TVN” emitowanym na głównej antenie. Całe niedzielne wydanie morning-show śledziło średnio 820 tys. osób, co dało TVN 11,65 proc. udziału (13,86 proc. w grupie 16-49 i 13,18 proc. w 16-59).
W dniu 27. finału fundacja Jerzego Owsiaka zebrała rekordową kwotę 92,14 mln zł. Jednak pełna kwota zbiórki znana będzie dopiero za kilka tygodni, bo nadal trwa szereg aukcji internetowych. Pieniądze zebrane podczas tegorocznego finału WOŚP zostaną przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.
Po raz pierwszy Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała 3 stycznia 1993 roku.
Dołącz do dyskusji: 1,06 mln widzów 27. Finału WOŚP w TVN, 407 tys. w TVN24 i 291 tys. w TTV (szczegółowe dane)