SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

Software house 300.codes, będący częścią Kerris Group, wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia produktów cyfrowych Swiss Krono. Głównym celem współpracy jest personalizacja doświadczeń klientów za pomocą AI, a kluczowym elementem tego procesu jest Chatbase.
 

Chatbase to personalizowany chatbot AI oparty na technologii ChatGPT, wdrożony na stronie internetowej Swiss Krono. Jego celem jest wsparcie procesów obsługi klienta online, angażowanie odwiedzających stronę marki oraz generowanie leadów. Po udanym pilotażu i optymalizacji, użycie chatbot AI jest obecnie rozszerzane na inne strony produktowe Swiss Krono. 

Wdrożenie Chatbase ma umożliwić firmie lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, co pozwala dostosować produkty i usługi do oczekiwań rynku.

- Partnerstwo 300.codes i Swiss Krono pokazuje, jak technologia AI może przyczynić się do rozwoju i innowacji w różnych branżach. Sam Chatbase jest przykładem, jak sztuczna inteligencja może rewolucjonizować tradycyjne podejście do obsługi klienta, otwierając nowe możliwości dla rozwoju biznesu. Dostrzegam ogromny potencjał AI w optymalizacji procesów, zwiększeniu konkurencyjności, podnoszeniu satysfakcji klientów i budowaniu pozytywnego wizerunku marki – podkreśla Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski, head of digital products / partner w 300.codes.
 

Dołącz do dyskusji: 300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl