33 agencje reklamowe w przetargu PKO BP
33 firmy reklamowe zgłosiły się do przetargu na wiodącą agencję "full service" PKO BP. Bank wybierze najwyżej siedem z nich, które przygotują dla niego strategię komunikacyjną i konkretne rozwiązania kreatywne.
33 firmy reklamowe odpowiedziały na zaproszenie PKO BP do przetargu na wiodącą agencję "full service", przedkładając swoje prezentacje i portfolia oraz deklarując chęć udziału w dalszej części postępowania. - Jesteśmy usatysfakcjonowani tak dużym zainteresowaniem agencji wiodących na naszym rynku, bo to dobrze rokuje dalszym pracom nad wyborem strategicznej firmy reklamowej dla naszego banku - podkreśla Marek Kłuciński, dyrektor departamentu strategii marketingowej PKO BP.
W najbliższym czasie bank wybierze spośród nich siedem agencji, które będą miały za zadanie przygotować dla niego w czasie wakacji strategię komunikacyjną i konkretne rozwiązania kreatywne. PKO BP chce ze zwycięską firmą podpisać umowę o dwuletniej współpracy.
Dołącz do dyskusji: 33 agencje reklamowe w przetargu PKO BP