38 Content Communication pracuje dla Glovo
Hiszpańska aplikacja mobilna dostarczająca produkty na życzenie Glovo dołącza do grona klientów 38 Content Communication.
W ramach podpisanej umowy, agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki, w tym komunikacji korporacyjnej oraz kompleksowych działań z zakresu media relations.
Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.Wcześniej agencja odpowiadała za markę PizzaPortal.pl, którą Glovo przejęło w 2019 r. Z ramienia 38 Content Communication działaniami zajmują się zespoły specjalizujące się w PR korporacyjnym i brandowym, a także zespół strategiczny.
Współpraca została nawiązana dzięki konkursowi ofert.
W Polsce Glovo współpracuje m.in. z Biedronką, McDonald's i Auchan.
Glovo zadebiutowało w naszym kraju w lipcu 2019 roku, a obecnie rozwija w Warszawie swoje drugie europejskie centrum technologiczne.
Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication pracuje dla Glovo