SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication pracuje dla Glovo

Hiszpańska aplikacja mobilna dostarczająca produkty na życzenie Glovo dołącza do grona klientów 38 Content Communication.

W ramach podpisanej umowy, agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki, w tym komunikacji korporacyjnej oraz kompleksowych działań z zakresu media relations.

Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.Wcześniej agencja odpowiadała za markę PizzaPortal.pl, którą Glovo przejęło w 2019 r.  Z ramienia 38 Content Communication działaniami zajmują się zespoły specjalizujące się w PR korporacyjnym i brandowym, a także zespół strategiczny.

Współpraca została nawiązana dzięki konkursowi ofert.

W Polsce Glovo współpracuje m.in. z Biedronką, McDonald's i Auchan

Glovo zadebiutowało w naszym kraju w lipcu 2019 roku, a obecnie rozwija w Warszawie swoje drugie europejskie centrum technologiczne.

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication pracuje dla Glovo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl