38Content Communication pracuje dla Spedimo
38Content Communication nawiązało współpracę z firmą Spedimo, rozszerzając tym samym swoje portfolio o start-up reprezentujący sektor TSL (transport, spedycja, logistyka).
Agencji powierzono opracowanie całościowej strategii marki, kreacji, a także kompleksową obsługą związaną z uruchomieniem nowej giełdy transportowej – przygotowanie koncepcji komunikacji i launchu, wsparcie contentowe i reklamowe w przestrzeni digital, a także szereg działań komunikacyjnych.
W pierwszym etapie współpracy skoncentrowano się na zbudowaniu holistycznej strategii marki z uwzględnieniem kreacji, a następnie na działaniach przygotowawczych do kampanii, której start zaplanowano na kwiecień. Po oficjalnym uruchomieniu nowej giełdy transportowej Spedimo do zadań agencji należą również: realizacja strategii komunikacji PR, w tym media relations, bieżąca współpraca z influencerami, a także prowadzenie kampanii reklamowych: display, w social media oraz mediach specjalistycznych.
Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie strategii marki, koncepcji kreatywnej oraz kreacji, a także bieżącą realizację kampanii. Za nadzór strategiczny odpowiada Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication wraz z dyrektorami strategicznymi 38Group. W działania zaangażowany jest również dział digital, a także studio projektowe 38Content Communication. Justyna Kalinowska, group account manager, wraz z zespołem specjalistów realizują założenia kampanii PR, a Marta Fajge, project manager, koordynuje kompleksowe działania dla klienta.
Strony nie ujawniają dodatkowych informacji na temat zawartej umowy.
Dołącz do dyskusji: 38Content Communication pracuje dla Spedimo