40 proc. polskich internautów nie płaci za e-treści. Pozostali najczęściej kupują gry
Około 40 proc. polskich internautów nigdy nie kupiło żadnych treści dostępnych w sieci - wynika z badania PBI. Wśród pozostałych co czwarty zapłacił za grę lub doładowanie do niej.
Więcej polskich internautów kupuje gry i atrybuty w nich oraz multimedia na telefony komórkowe niż dostęp do określonych serwisów, seriale i filmy czy muzykę. Natomiast za audiobook, e-book lub e-wydanie tytułu prasowego zdarzyło się zapłacić zaledwie co dwudziestemu użytkownikowi.
Zdecydowanie najchętniej wśród polskich internautów treści w internecie kupują ci mający co najmniej 35 lat.
Kobiety zdecydowanie częściej niż mężczyźni kupują multimedia na telefony komórkowe oraz programy telewizyjne i seriale. Za to mężczyźni częściej płacą za atrybuty w grach.
Badanie zostało zrealizowane przez PBI na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna prowadzonym przez GG Network w ramach projektu GG Opinion Detector. Sondaż objął 563 osoby dobrane zgodnie ze strukturą polskich internautów ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania oraz korzystanie z wiodących serwisów.
Dołącz do dyskusji: 40 proc. polskich internautów nie płaci za e-treści. Pozostali najczęściej kupują gry