4fun Media szuka inwestora dla naEkranie.pl
Firma 4fun Media zaczyna szukać inwestora dla swojej spółki zależnej zarządzającej serwisem o popkulturze naEkranie.pl.
4fun Media ma obecnie 51 proc. udziałów naEkranie.pl. Kupiła je w połowie 2018 roku za 2,48 mln zł od swojego głównego akcjonariusza Nova Group.
W ub.r. naEkranie.pl wypłaciło udziałowcom 100 tys. zł dywidendy, z której 51 tys. zł otrzymała 4fun Media. W bilansie 4fun Media wartość naEkranie.pl na koniec września ub.r. określono na 1,65 mln zł.
naEkranie.pl dotyczy filmów, seriali, książek i gier wideo. Według badania Mediapanel w styczniu br. serwis zanotował 2,83 mln użytkowników i 9,72 proc. zasięgu.
4fun Media sprzedało kilka spółek
W listopadzie ub.r. 4fun Media sprzedała swojemu większościowemu akcjonariuszowi spółkę e-commerce’ową Cupsell, a wiosną - 59,84 proc. udziałów spółki Print Logistic za 925,6 tys. zł.
W połowie ub.r. za 465,5 tys. zł sprzedała 51 proc. udziałów spółek Bridge2fun Communication i Bridge2fun, działających jako agencja reklamowa FCB Bridge2fun. 45 proc. nabył ich prezes Rafał Baran.
Pod koniec września dokonała 6,98 mln zł odpisów dotyczących jej spółek zależnych z branży e-commerce oraz 597,1 tys. zł na swoją wartość. Jednocześnie zarząd firmy zaczął przegląd potencjalnych opcji strategicznych, uzasadniając to m.in. niepewnością gospodarczą wskutek epidemii.
W trzecim kwartale ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej 4fun Media zmalały o 15 proc. do 11,04 mln zł, a jej zysk EBITDA wzrósł z 66,3 tys. zł do 3,1 mln zł, a wynik netto - z 1,69 mln zł straty do 409,1 tys. zł zysku. Po trzech kwartałach ub.r. firma miała 35,4 mln zł przychodów i 1,2 mln zł straty.
Dołącz do dyskusji: 4fun Media szuka inwestora dla naEkranie.pl