5,3 mln zł na promocję Pomorza Zachodniego w ciągu trzech lat, rusza przetarg na agencję
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego przeznaczy 5,3 mln zł na kampanię informacyjno-promocyjną, która ma wzmocnić wizerunek gospodarczy Pomorza Zachodniego.
Kampanię zaplanowano na trzy kolejne lata. W 2018 roku będzie kosztować 3,2 mln zł, w 2019 - 1,6 mln zł, a w 2020 - 0,53 mln zł. Zaplanowane działania, prowadzone zarówno na poziomie regionu jak i całego kraju mają obejmować prasę i internet, mają być w nią zaangażowany influencerzy.
Władze regionu szukają w przetargu agencji, która zajmie się zaplanowaniem i przeprowadzeniem tej kampanii. Do jej zadań należeć będzie, w ramach współpracy m.in. zaplanowanie i przeprowadzenie dwóch edycji Konkursu Gospodarczego dla przedsiębiorców z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP), zaplanowanie i zorganizowanie dwóch edycji eventu w formie Gali Finałowej Konkursu Gospodarczego oraz zaplanowanie i przeprowadzenie kreatywnej kampanii informacyjno-promocyjnej w formie kampanii 360 stopni.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 16 stycznia 2018 roku jest wpłata 130 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: 5,3 mln zł na promocję Pomorza Zachodniego w ciągu trzech lat, rusza przetarg na agencję