5 lat Grupy Euro RSCG na polskim rynku
Euro RSCG podsumowała wczoraj pięć lat obecności na rynku polskim i określiła swoją misję na lata kolejne.
Grupa uznaje za kluczowe dla dalszego rozwoju oferowanie klientom zintegrowanych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Wyrazem przyjętej strategii jest umocnienie zasobów kreatywnych i objęcie przez Jacka Szuleckiego, Chief Creative Officer Euro RSCG, funkcji członka Zarządu Grupy - podał Brief.
Grupa Euro RSCG powstała w 2001 roku w wyniku przejęcia przez holding reklamowy Havas większościowych udziałów w agencjach marketing services Dialog Galicja (dziś Euro RSCG 4D) oraz Marketing House (dziś Euro RSCG Marketing House). Wcześniej, od 1992 roku, Euro RSCG reprezentowana była w Polsce jedynie przez agencję reklamową Euro RSCG Poland (dziś Euro RSCG Warsaw). W lutym 2005 roku Grupa powiększyła się o agencję public relations Sensors oraz agencję marketingu interaktywnego Digital One.
Grupę Euro RSCG tworzy dziś 290 pracowników i bliskich współpracowników, co stanowi o 70% więcej niż w roku 2001. Obroty Grupy przez ostatnie pięć lat zwiększyły się o 100%, przy równoczesnym wzroście udziału sprzedaży usług doradczych.
Być liderem w dostarczaniu zintegrowanych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych to misja grupy EURO RSCG. Euro RSCG deklaruje, że realizacja misji będzie następować poprzez dostarczanie klientom Kreatywnych Rozwiązań Biznesowych (Creative Business Ideas®) przez wysokiej klasy specjalistów.
Euro RSCG rozpoczęło już realizację nowej misji. Z początkiem kwietnia w Grupie rozpoczął pracę Jacek Szulecki, który objął stanowisko Chief Creative Officer oraz dołączył do obecnie trzyosobowego Zarządu Euro RSCG. Sieć podjęła decyzje o inwestycji w lokalną edycję badania Prosumers Pulse® oraz w krótkim czasie, jako pierwsza agencja reklamowa w Polsce, uruchomi w swojej siedzibie profesjonalną salę do badań focus`owych.
Dołącz do dyskusji: 5 lat Grupy Euro RSCG na polskim rynku