5 tysięcy dolarów za robienie memów w Bud Light Seltzer
Marka piwa Bud Light Seltzer poszukuje osób na stanowisko chief meme officera. Za przygotowanie kilkudziesięciu memów miesięcznie, pracodawca oferuje 5 tysięcy dolarów wynagrodzenia.
"Mem-menadżer" ma pomóc amerykańskiemu producentowi piwa Bud Light Seltzer podźwignąć się z "dna żenady" (tak o swoich dotychczasowych memach mówi w komunikacie firma). Marka wcześniej nie była zbyt aktywna w mediach społecznościowych, a dzięki memom chce mocniej zaznaczyć w nich swoją obecność.
Od kandydatów na chief meme officera w Bud Light Seltzer wymagana jest jedynie kreatywność i znajomość Adobe Photoshopa. Do zadań wybranej osoby będzie należało przygotowanie 10 memów tygodniowo. Pensja przewidziana na to stanowisko wynosi 5 tysięcy dolarów miesięcznie. Pracownik ma dołączyć do firmy na trzy miesiące. Aplikacje zainteresowani mogą składać do 18 września.
We made a great-tasting hard seltzer but honestly our memes are terrible. Time to change that. Apply now to be our #ChiefMemeOfficer. It’s a real job with a salary.
— Bud Light Seltzer (@budlight) August 18, 2020
Tag someone who would be perfect for the position.
Apply here: https://t.co/wLJU8cqWQm pic.twitter.com/7LXZOBm8mt
Bud Light Seltzer to marka należąca do koncernu Anheuser-Busch. Produkuje lekkie piwa o owocowych smakach (truskawka, mango, limonka) i niskiej kaloryczności.
Dołącz do dyskusji: 5 tysięcy dolarów za robienie memów w Bud Light Seltzer