SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

5 tysięcy dolarów za robienie memów w Bud Light Seltzer

Marka piwa Bud Light Seltzer poszukuje osób na stanowisko chief meme officera. Za przygotowanie kilkudziesięciu memów miesięcznie, pracodawca oferuje 5 tysięcy dolarów wynagrodzenia.

fot. Bud Light Seltzer fot. Bud Light Seltzer

"Mem-menadżer" ma pomóc amerykańskiemu producentowi piwa Bud Light Seltzer podźwignąć się z "dna żenady" (tak o swoich dotychczasowych memach mówi w komunikacie firma). Marka wcześniej nie była zbyt aktywna w mediach społecznościowych, a dzięki memom chce mocniej zaznaczyć w nich swoją obecność.  

Od kandydatów na chief meme officera w Bud Light Seltzer wymagana jest jedynie kreatywność i znajomość Adobe Photoshopa. Do zadań wybranej osoby będzie należało przygotowanie 10 memów tygodniowo. Pensja przewidziana na to stanowisko wynosi 5 tysięcy dolarów miesięcznie. Pracownik ma dołączyć do firmy na trzy miesiące. Aplikacje zainteresowani mogą składać do 18 września.

Bud Light Seltzer to marka należąca do koncernu Anheuser-Busch. Produkuje lekkie piwa o owocowych smakach (truskawka, mango, limonka) i niskiej kaloryczności.

Dołącz do dyskusji: 5 tysięcy dolarów za robienie memów w Bud Light Seltzer

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
PIWO? Buahahahahaha!!!
odpowiedź