50 style promuje „szkolną wyprawkę” (wideo)
Sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style (należąca do Marketing Investment Group) zaczęła kampanię, w której reklamuje artykuły szkolne. Akcję dział marketingu MIG przygotował wspólnie z firmami Panopticon i SoundProve.
W reklamach prezentowane są wybrane rzeczy do szkoły (m.in. buty Umbro i plecak Adidas) z nowej, jesiennej oferty sklepów 50 style.
- Zależy nam nie tylko na szerokim zasięgu, ale także na wsparciu poszczególnych sklepów lokalnie. To dlatego m.in. spoty radiowe emitowane będą także w mniejszych rozgłośniach lokalnych, w których zlokalizowane są sklepy stacjonarne - opisuje Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style w Marketing Investment Group.
Akcja reklamowa zaczęła się 27 sierpnia i potrwa do 9 września. Jest prowadzona w telewizji (Polsat), radiu (m.in. RMF Maxxx i Radio Eska), internecie (portale społecznościowe) oraz na outdoorze.
Kreacją reklam i zakupem mediów zajął się dział marketingowy Marketing Investment Group. Spoty telewizyjne wyprodukowała firma Panopticon, a radiowe - SoundProve.
Dołącz do dyskusji: 50 style promuje „szkolną wyprawkę” (wideo)