SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla

Polską edycję reality show “Polowanie na singla” ogląda na antenie MTV Polska średnio 51 tys. widzów. Stacja w czasie emisji premierowych odcinków formatu ma wyniki lepsze od siostrzanej Viva Polska i konkurencyjnej 4fun.tv.

Program ma swoje premiery w soboty o godz. 22.00. Trzy dotychczas pokazane tam odcinki zanotowały średnio 0,42 proc. udziału w grupie 4+ i 0,73 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów – 82 tys. - zgromadził trzeci epizod reality show.


 

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
26-02-2011 39 293 0,31% 0,56%
05-03-2011 30 090 0,25% 0,48%
12-03-2011 82 485 0,70% 1,12%
Średnia 51 424 0,42% 0,73%


“Polowanie na singla” ma lepsze wyniki niż osiągają w tym paśmie inne kanały młodzieżowe. Siostrzana Viva Polska notuje bowiem wtedy 0,27 proc. udziału (nadaje głównie teledyski,  pokazała też powtórkę gali “Viva Comet 2011”), a konkurencyjna stacja 4fun.tv – 0,23 proc. (także teledyski). 

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
MTV - Polowanie... 51 424 0,42%
Viva Polska 33 292 0,27%
4fun.tv 28 422 0,23%


W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie kanał MTV Polska miał mniej widzów – gromadził 31 tys. osób, a jego udziały wynosiły odpowiednio 0,23 proc. i 0,33 proc.

Znacznie mniejszą oglądalność od premier mają poniedziałkowe powtórki “Polowania”, nadawane także po 22.00. Co tydzień ogląda je 17 tys. widzów, co daje stacji 0,16 proc. udziału w 4+ i 0,27 proc. w 16-49.

Powtórki Wszyscy 4+   16-49
Data AMR SHR % SHR %
28-02-2011 19 212 0,17% 0,33%
07-03-2011 14 138 0,16% 0,31%
14-03-2011 17 178 0,16% 0,18%
Średnia 16 827 0,16% 0,27%


“Polowanie na singla” to program, w którym czwórka uczestników zostaje zamknięta z singlem. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która – podobnie jak on- obecnie nie jest w żadnym związku. Trójka zawodników będzie natomiast udawać, że nie posiada partnera i zrobi wszystko, aby singiel nie poznał prawdy. Reality show powstaje na brytyjskiej licencji, a za jego produkcję odpowiada Endemol Polska.

Dołącz do dyskusji: 50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znawca mediow
kiedy ta ogłupiajaca mlodziez niby-stacja postawi an polowanie madrosci.. niech szukaja madrej mlodziezy a nie straconej luzackiej,cpunow ,i miesniakow.
0 0
odpowiedź
User
sas
nigdy. syf syf syf
0 0
odpowiedź
User
małgorzatap
zagraniczne korporacje medialne, które tu putrzymują swoje kurniki, by zbankrutowały. Litości dla producentów Big Brothera i podobnego zleżałego szitu. Każdy chce żyć. Nawet rzyć.
0 0
odpowiedź