500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)
W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach.
W akcji wykorzystywane są dwa typy uzupełniających się spotów, które będą nadawane w ramach jednego bloku reklamowego. 30–sekundowy spot wizerunkowy akcentuje fakt emisji w Canal+ 500 premier filmowych w ciągu roku, a 15-sekundowy, aktualizowany co tydzień, spot ofertowy będzie prezentował aktualne hity antenowe.
- Koncepcja połączenia spotu wizerunkowego z zapowiedzią konkretnych premier w 15-sekundowych spotach ma ułatwić widzowi wybór najciekawszych propozycji danego tygodnia - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. badań w Canal+ Cyfrowy.
Wśród pierwszych promowanych hitów znalazły się takie filmy jak: „Battleship. Bitwa o Ziemię”, „American Pie. Zjazd Absolwentów” i ”Spluwy, dziewczyny i poker”.
Spoty reklamowe będą emitowane do 23 czerwca br. w 60 ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. m.in. w TVN, TVP1 TVP2, Polsacie, kanałach tematycznych TVP, Polsatu, rodzinie stacji Discovery i BBC. Od 24 maja będą wyświetlane także w 90 kinach sieci Multikino, Cinema City, Imax, Helios i Kinoplex na terenie całego kraju.
Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group. Reżyserem spotu jest znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami komediowymi David Kerr, a operatorem - Danny Cohen, który pracował przy tak znanych produkcjach, jak „Les Miserables: Nędznicy” czy „Jak zostać królem”.
Dołącz do dyskusji: 500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)