"55/55" Simplusa - Euro RSCG New Europe
Zbliża się okres ferii zimowych, młodzi ludzie mają coraz więcej okazji by być poza bezpośrednią kontrolą rodziców. Część z nich wyjedzie na ferie na zimowy wypoczynek.
Nowa kampania Simplusa kreuje potrzebę posiadania telefonu komórkowego przez dziecko a skierowana jest do ludzi starszych, którzy mogą być rodzicami nastolatków. Większość z nich posiada telefon komórkowy i zna zalety jego użytkowania. Wie, że daje to możliwość kontroli nad dzieckiem praktycznie w każdej chwili i daje poczucie bezpieczeństwa. Często też posiadają oni starszy model telefonu, który nie jest już używany.
Oferta "55/55" to możliwość wykorzystania takiego aparatu. Mini Zestawy Simplus kosztują 55 zł brutto, a cała kwota wydana na zakup jest do wykorzystania w rozmowach i SMS-ach. Użytkownik Simplusa ma teraz także możliwość tańszych połączeń z czterema osobami, co jest dodatkowym atrybutem częstszych kontaktów międzypokoleniowych.
W kampanii wykorzystano: radio ogólnopolskie, prasę ogólnopolska, outdoor. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a zakupem Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: "55/55" Simplusa - Euro RSCG New Europe