61 zgłoszeń do Złote Spinacze 2006
1 września 2006 roku minął termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu na najlepsze kampanie PR - Złote Spinacze 2006.
Nadesłano rekordową w dotychczasowej historii konkursu liczbę projektów - 61 - podano w komunikacie.
Największą popularnością cieszyły się następujące kategorie: Kampania edukacyjna - 14 zgłoszeń, Kampania społeczna, Event i CSR po 9 zgłoszeń. Do kategorii komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa nie został zgłoszony żaden projekt.
Liczba zgłoszeń w poszczególnych kategoriach:
PR korporacyjny
4
PR produktu
8
Kampania edukacyjna
14
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
0
Public Affairs & Lobbying
4
Kampania społeczna
9
Komunikacja wewnętrzna
4
Event
9
Corporate Social Responsibility
9
W gronie 31 instytucji zgłaszających znalazło się 19 podmiotów (agencji PR, departamentów PR firm i instytucji) spoza Związku Firm Public Relations i 12 agencji zrzeszonych w Związku. Największa liczba zgłoszonych przez jedną instytucję projektów to 7.
Ten rok konkursowy jest bardzo dobry nie tylko ze względu na rekordową liczbę zgłoszeń, ale również na fakt, że agencje, firmy i instytucje spoza Związku Firm Public Relations stanowią znaczną większość wśród zgłaszających. Złote Spinacze są inicjatywą potrzebną całemu środowisku PR – powiedział Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.
Zgłoszone projekty zostaną poddane weryfikacji formalnej, a następnie przesłane do jurorów, którzy rozpoczną ocenianie. Nominacje do nagrody głównej zostaną ogłoszone 13 października, natomiast rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie Złotych Spinaczy nastąpi podczas uroczystej gali 21 listopada w hotelu Marriott w Warszawie, na zakończenie pierwszego dnia Ogólnopolskiego Kongresu Specjalistów i Ekspertów Public Relations PR FORUM.
Konkurs jest audytowany przez firmę KPMG.
Dołącz do dyskusji: 61 zgłoszeń do Złote Spinacze 2006