700 klipów z YouTube udostępnianych co minutę na Twitterze
Każdego tygodnia serwis YouTube oferuje potencjał ponad 100 milionów subskrybentów kanałów, którzy mogą "polubić", podzielić się lub skomentować udostępniane przez marki klipy wideo - wynika z danych serwisu Socialbakers.
Socialbakers podaje, że użytkownicy YouTube co minutę udostępniają na Twitterze 700 klipów wideo z należącego do Google serwisu. Z kolei co sekundę na YouTube wrzucana jest ponad godzina nowego materiału wideo.
Dostępne w serwisie kanały pochodzą ze 110 krajów i umieszczają one filmiki w 54 językach.
Najczęściej przeglądane kanały marek należą do Red Bulla i Rovio Mobile. Internauci obejrzeli na nich łącznie materiał wideo trwający ponad 1700 lat (co miesiąc 57 lat). W przypadku kanałów mediowych dominują IGN i Google, z odtworzonymi klipami trwającymi łącznie 11 tys. lat.
Poniżej przygotowane przez Socialbakers zestawienie kanałów z największą liczba wyświetleń klipów w piętnastu czołowych krajach.
Dołącz do dyskusji: 700 klipów z YouTube udostępnianych co minutę na Twitterze