SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

730 zgłoszeń do KTR - najwięcej od Euro RSCG, Leo Burnett i McCann Erickson

Do tegorocznego Polskiego Konkursu Reklamy KTR zgłoszono 730 projektów, o 61 więcej niż przed rokiem. Po ponad 35 zgłoszeń pochodzi z agencji Euro RSCG Warsaw, Leo Burnett i McCann Erickson Polska.

W tegorocznej edycji konkursu KTR najwięcej zgłoszeń jest w kategoriach Design i Media Interaktywne - mniej więcej o jedną trzecią niż rok temu. Natomiast mniej prac niż przed rokiem zgłoszono w kategoriach reklamy filmowej i ilustracji.




 

Liczba zgłoszeń do KTR
kategoria rok
2011 2012
Reklama Film 104 82
Raklama Radio 37 32
Reklama Drukowana 89 80
Design 68 105
Active Advertising 67 91
Media Interaktywne 77 118
Warsztat Film 67 62
Marketing Miejsc 17 12
Fotografia 55 75
Ilustracja 68 51
Kampania 20 22
Suma 669 730


Zgłoszenia do konkursu KTR pochodzą w tym roku od 136 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i twórców indywidualnych. Po ponad 35 projektów zgłosiły agencje Euro RSCG Warsaw, Leo Burnett i McCann Erickson Polska.

Najwięcej zgłoszeń do KTR 2012
Euro RSCG Warsaw 40
Leo Burnett 39
Mccann Erickson Polska 36
Saatchi & Saatchi Poland 30
JWT warszawa 29

Wszystkie zgłoszone prace oceni jury pod przewodnictwem Armina Jochuma, chief creative officer agencji Jung Von Matt (więcej o nim). Obrady jurorów będą przebiegać dwutorowo: short listy zostano wyłonione poprzez internetową platformę konkursową SAR, a ostateczne głosowanie na nagrody odbędzie się w Pałacu Prymasowskim.

Armin Jochum będzie też zarządzał bezpośrednio obradami jury oceniającego kategorie: Reklama Drukowana, Film, Radio i Kampania. Ponadto będzie kierował specjalnym jury - złożonego z przewodniczących grup jurorskich oraz jurorów kategorii Film, Print, Radio i Kampania - które wybierze projekt nagrodzony Grand Prix. Ta nagroda po raz pierwszy zostanie przyznana w ten sposób.

Obradom pozostałych grup jurorskich będą przewodniczyć Wojciech Dagiel (Fotografia) Marcin Serafin (Warsztat Film/Radio), Przemysław Truściński (Ilustracja), Elżbieta Skrzypek (Design), Arkadiusz Szulczyński (Media Interaktywne), Przemysław Wojak (Active Advertising) i Adam Mikołajczyk (Marketing Miejsc).

W konkursie zostaną też przyznane nagrody specjalne: dla najlepszej agencji reklamowej, studia produkcyjnego i domu produkcyjnego, fotografa roku i reklamodawcy roku, nagroda im. Anny Iwaszkiewicz oraz wyróżnienia w konkursie Creative Mobile. Wszystkie wyróżnienia zostaną wręczone podczas gali zaplanowanej 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym.

Dołącz do dyskusji: 730 zgłoszeń do KTR - najwięcej od Euro RSCG, Leo Burnett i McCann Erickson

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl