Abanana reorganizuje dział new businnes, na czele Szymon Odolanowski
Abanana na nowo zorganizowało pracę w dziale new business. Kieruje nim Szymon Odolanowski, business development manager.
Agencja reklamowa Abanana wprowadza "zmiany strukturalne, których celem jest rozwój kompetencji i powiększenie zasobów organizacyjnych działu new business".
W skład zespołu pod kierownictwem Szymona Odolanowskiego wchodzą Marcin Jaśko (new business manager), Monika Piasecka (senior strategy planner), Agnieszka Smyth (senior copywriter) oraz Kamila Starzyk (researcherka).
Dział obok swoich wcześniejszych zadań, będzie od teraz dodatkowo odpowiedzialny za przygotowanie ofert sprzedażowych agencji oraz tworzenie koncepcji strategicznych i kreatywnych wynikających z zapytań, które trafiają do Abanana.
- Reagujemy szybko i odpowiednio na dynamiczną sytuację na rynku. Część zapytań, które do nas obecnie spływają, wymaga wytężonej pracy w krótkim czasie, dlatego konsolidacja osób odpowiedzialnych za przygotowanie oferty w obrębie jednej komórki organizacyjnej nie tylko usprawni i przyspieszy prace, ale sprawi, że w tak wymagającym okresie pozostali pracownicy będą mogli służyć jeszcze większą pomocą stałym klientom. Tego wymaga obecna sytuacja - twierdzi Łukasz Wołek, CEO agencji.
Dołącz do dyskusji: Abanana reorganizuje dział new businnes, na czele Szymon Odolanowski