Abbey House: Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa domu aukcyjnego Abbey House. Akcję - przebiegającą pod hasłem „Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji” - przygotowała agencja LargoCapital.
Celem nowej kampanii Abbey House jest promowanie wizerunku tej firmy i jej oferty dotyczącej inwestowania w sztukę. Akcja opiera się na haśle „Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji” oraz grafice przedstawiającej obraz „Inspirues” autorstwa Stanisława Młodożeńca, artysty współpracującego z Abbey House.
>>> Abbey House: zainwestuj z nami w przyszłość historii (wideo)
Kampania od 4 czerwca obejmuje internet (banery w wybranych serwisach) oraz outdoor (nośniki w strategicznych lokalizacjach w Krakowie i w Warszawie). Akcja jest zaplanowana na miesiąc. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja LargoCapital.
Dołącz do dyskusji: Abbey House: Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji