Abonenci Cyfry+ i n skarżą się na platformę nc+ do UOKiK
Abonenci Cyfry+ i telewizji n, niezadowoleni z treści i formy przedstawienia przez platformę nc+ nowych warunków umów, wysyłają skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. UOKiK zapowiada, że zajmie się sprawą.
- Do UOKiK wpłynęły pierwsze skargi od konsumentów. Obecnie są one analizowane. Skargi wpłynęły w środę, dlatego w tej chwili nie można powiedzieć czy będą one podstawą do sformalizowanych działań Urzędu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Maciej Chmielowski z biura prasowego UOKiK, pytany o szczegóły.
>>> nc+ nie reaguje na internetowy lincz. „Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie”
Klienci skarżą się m.in. na przymusową migrację do oferty nc+. Abonenci platformy n zaczęli już dostawać zwykłe listy z informacją o migracji. Jest w nich napisane, że od maja br. automatycznie przejdą na nowa umowę zwykle z wyższym abonamentem i dłuższym czasem trwania (np. 18 miesięcy zamiast 15 miesięcy). Każdy klient może w tej sytuacji wypowiedzieć umowę bezkarnie, ale jeśli na ten list nie zareaguje, automatycznie zgadza się na nowe warunki kontraktu. Abonent może też skontaktować się z konsultantem i zamówić inny pakiet. Niektórzy klienci informują, że punkty sprzedaży nie chcą przyjmować ich wypowiedzeń, a więc muszą wypowiadać umowy listownie.
>>> Eksperci public relations o kryzysie nc+: strzał w stopę
Platforma nc+ powstała z połączenia Cyfry+ i n, a jej start nastąpił 21 marca br., czyli w 18. rocznicę wejścia do Polski Canal+. nc+ oferuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD. Oferta platformy nc+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie, kilkunastu kolekcji VoD, w ofercie jest też m.in. multiroom (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Abonenci Cyfry+ i n skarżą się na platformę nc+ do UOKiK