Huntsworth Communications po rebrandingu to Accordience
Huntsworth Communications, międzynarodowa grupa firm specjalizująca się w public relations, public affairs, komunikacji finansowej i korporacyjnej, w ramach rebrandingu zmienia nazwę na Accordience. Na czele agencji w roli CEO staje Sarah Scholefield.
Sarah Scholefield, prezes Grayling, została mianowana prezesem i dyrektorem zarządzającym Accordience. Swoją nową funkcję będzie łączyć z dotychczasowym stanowiskiem kierowniczym w Grayling. Sarah Scholefield kieruje Grayling od 2015 roku. Wcześniej zajmowała stanowiska wyższego szczebla w strukturach globalnych FleishmanHillard i Edelman.
- Innowacyjne podejście Sarah do przywództwa w Grayling sprawia, że jest ona najlepszą osobą, aby rozpocząć nową erę w naszej działalności. Niedawne przejęcie firmy Cirkle świadczy o naszym apetycie na rozwój oraz ambicjach łączenia światowej klasy agencji, które są liderami w swoich obszarach. Accordience jest odpowiedzialna za wyraźnie zmieniające się potrzeby klientów i zapewnia równocześnie możliwość jeszcze szybszego rozwoju dla poszczególnych agencji wchodzących w skład grupy, jak i dla niej samej – mówi Neil Jones, były dyrektor finansowy i członek zarządu Huntsworth.
Nowy zarząd Accordience
Neil Jones obejmie funkcję prezesa zarządu Accordience, a Mike Morgan, prezes Red, zostanie wiceprezesem zarządu Accordience.
- Utworzenie Accordience to przełomowy moment w rozwoju naszej grupy. Jesteśmy gotowi, aby pomagać markom i firmom w skutecznym docieraniu do wszystkich ważnych dla nich grup odbiorców. Chcemy również tworzyć nowe możliwości i inicjować pozytywne zmiany zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników. Nasza specjalistyczna wiedza i kompetencje w połączeniu z globalną skalą działania, czynią z nas wyjątkową i bardzo konkurencyjną grupę – mówi Sarah Scholefield.
Grupa Huntsworth Communications i jej wiodące agencje Grayling, Citigate Dewe Rogerson (CDR), Red oraz niedawno przejęta Cirkle będą zatrudniać prawie 1000 pracowników w 30 krajach na świecie.
Dołącz do dyskusji: Huntsworth Communications po rebrandingu to Accordience