Active Communications dla rodzinnych domów dziecka
Agencja PR Active Communications włączyła się w akcję społeczną wspierającą rodzinne domy dziecka zorganizowaną przez Fundację Świętego Mikołaja "Grunt to rodzina"
Active Communications przygotowała biuro prasowe akcji oraz zajmuje się współpracą z mediami.
Celem akcji jest stworzenie Funduszu Edukacyjnego dla wychowanków z rodzinnych domów dziecka oraz promocja tej formy opieki nad dziećmi pozbawionymi opieki rodziców naturalnych.
Pieniądze na Fundusz Edukacyjny będą gromadzone na specjalnym koncie Fundacji: Volkswagen Bank Polska S.A. 37 2130 0004 2001 0299 9993 0002.
Z Funduszu będą mogli skorzystać wszyscy wychowankowie rodzinnych placówek, którzy wezmą udział w konkursie na stypendia. Konkurs zostanie ogłoszony wiosną 2005 r. Stypendia otrzymają szczególnie uzdolnieni wychowankowie. Laureaci przeznaczą pieniądze na cele edukacyjne, które ułatwią im start w dorosłe życie.
Decyzja o utworzeniu Funduszu poprzedzona została gruntowną analizą potrzeb edukacyjnych dzieci z rodzinnych domów dziecka, które zostały określone na podstawie badań przeprowadzonych przez instytut badawczy SMG/KRC.
Akcji patronuje Prezydent m. st. Warszawy. Projekt jest realizowany przy współpracy z Koalicją na rzecz Rodzinnej Opieki Zastępczej.
Dołącz do dyskusji: Active Communications dla rodzinnych domów dziecka