Adam Kowalik i Marcin Gałczyński współpracownikami Directors, agencja stawia na konsulting kreatywny
Agencja Directors włączyła do swojej oferty usługi konsultingu kreatywnego. Stałą współpracę z firmą zaczęli Adam Kowalik (wcześniej związany m.in. z EY) i Marcin Gałczyński (wcześniej w Boston Consulting Group).
Kierownictwo agencji Directors poszerzenie oferty o konsulting kreatywny uzasadnia zmieniającymi się potrzebami klientów - formy coraz częściej zgłaszają się do niej z zagadnieniami takimi jak np. zmiana modelu biznesowego czy tworzenie nowych produktów i usług lepiej dopasowanych do oczekiwań konsumentów ery cyfrowej
- Widzimy dużą wartość w połączeniu know-how z branż doradztwa oraz komunikacji marketingowej. Rynek zmienia się bardzo szybko, więc aby wyprzedzać konkurencję trzeba non-stop mieć otwartą głowę, myśleć niekonwencjonalnie, analizować trendy, ale też dostrzegać szanse biznesowe. Naszym klientom oferujemy trudno dostępne na rynku kompetencje i wprowadzamy ducha kreatywności do ich organizacji - zapewnia Piotr Górecki, partner zarządzający w Directors.
Jednocześnie do zespołu agencji dołączyli Adam Kowalik i Marcin Gałczyński, mający duże doświadczenie w konsultingu biznesowym oraz badaniach rynku. Objęli funkcje konsultantów biznesowych.
Adam Kowalik wcześniej pracował m.in. w EY (jako dyrektor odpowiedzialny za zespół strategicznego wywiadu rynkowego) oraz Polkomtelu (kierował tam projektem zarządzania wiedzą korporacyjną). Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie biznesowym, symulacjach strategicznych i zarządzaniu wiedzą, kieruje studiami podyplomowymi i programami rozwojowymi dla menedżerów.
Marcin Gałczyński w przeszłości jako starszy analityk w Boston Consulting Group zajmował się strategiami globalizacji, realizował projekty obejmujące rynki Europy Środkowo-Wschodniej, Azji oraz Afryki oraz branże FMCG, medyczną, energetyczną i motoryzacyjną. Specjalizuje się w rynku energii, wykłada program Strategiczny wywiad biznesowy w Akademii Leona Koźmińskiego.
Directors z nowymi inwestorami i strategią
Agencja Directors działa od 2008 roku, jej oferta obejmuje strategię i doradztwo biznesowe, business intelligence, planowanie i realizację kampanii reklamowych, wykorzystanie nowych technologii w komunikacji, event i experiental marketing, PR oraz wspieranie w transformacji cyfrowej organizacji. Agencja realizowała projekty m.in. dla firm i marek Deutsche Bank, Infiniti, DHL, Lotos, Carlsberg i Śnieżka.
W lipcu br. pakiet udziałów Directors kupili Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski, właściciele firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, a funkcję CEO agencji objął Radek Miklaszewski, od ponad roku związany z Jet Line.
Jednocześnie wyznaczono nową długofalową strategię Directors. Wprowadzenie usług konsultingu kreatywnego jest jej pierwszym etapem.
Dołącz do dyskusji: Adam Kowalik i Marcin Gałczyński współpracownikami Directors, agencja stawia na konsulting kreatywny