Adam Małysz reklamuje Generali OFE (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Generali OFE, w której występuje Adam Małysz. Skierowana do młodych osób akcja podkreśla zwycięstwo firmy w rankingu efektywności funduszy emerytalnych.
Prowadzona w telewizji i internecie kampania reklamowa Generali OFE skierowana jest do młodych osób, które podejmują pierwszą pracę i nie wybrały jeszcze funduszu emerytalnego. Akcja podkreśla, że firma wygrała opublikowany przez "Rzeczpospolitą" ranking długoterminowej efektywności funduszy emerytalnych w pomnażaniu środków zgromadzonych na rachunkach członków. Występujący w tej kampanii Adam Małysz nie wypowiada ani słowa, pojawiając się w roli "ciekawego człowieka" spotykanego przez głównego bohatera spotu.
Rozpoczęta 25 grudnia akcja obejmuje telewizję i internet. 30-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN7, TV4, 4FunTV, TVP1, TVP2, Polsacie, Polsat Sport, Polsat2, Discovery Science, Discovery Channel, Discovery World i Animal Planet, a bannery zamieszczane są w wyszukiwarkach google.pl, onet.pl, biznesCLICK i netsprint.pl oraz serwisach, m.in. Biznesowych.
Kreacją kampanii zaplanowanej w telewizji do 9 stycznia, a w internecie do 11 stycznia przygotowała agencja BBDO, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Optimum Media.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz reklamuje Generali OFE (wideo)