Adam Sierociński dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, Paweł Szlęk jego zastępcą
Adam Sierociński awansuje na stanowisko creative directora agencji reklamowej Feeders Agency, a Paweł Szlęk na deputy creative directora.
![Adam Sierociński i Paweł Szlęk](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65b90241ddc57_FeedersAgency_awanse.png)
Adam Sierociński, dotychczasowy associate creative director, zyskuje nowe obowiązki jako creative director, odpowiadając za rozwój całego działu kreacji Feeders. Sierociński, do tej pory kierujący komunikacją marek Żywiec oraz marek z Grupy Maspex, rozwinie 15-osobowy zespół. Tym samym dołączy do Kuby Sagana i Łukasza Szczybelskiego jako jeden z liderów działu kreacji. Od ponad 10 lat Sierociński jest związany z branżą reklamową. Współtworzył kampanię dla takich lovebrandów, jak Rak’n’Roll, BNP Paribas, Ketchup Włocławek, Slowhop, Spotify oraz Żywiec.
Paweł Szlęk, dotychczasowy creative lead na markach z portfolio PepsiCo, zostanie nowym deputy creative directorem. Jego zadania obejmą dalszy rozwój marek Pepsi i Lipton Ice Tea, a także kierowanie zespołem Procter & Gamble, obejmującego m.in. markę Old Spice.
Paweł „Pablo” Szlęk przygodę z reklamą zaczynał w Londynie jako finalista pierwszej edycji D&AD Young Blood. Z branżą związany od 8 lat, pracował m.in., dla Old Spice, Answear, Żywiec, Pepsi.
Dołącz do dyskusji: Adam Sierociński dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, Paweł Szlęk jego zastępcą