Adidas i streamer "Ninja" podpisali kontrakt sponsorski
Popularny streamer Tyler "Ninja" Blevins zawarł umowę sponsorską z Adidasem. To pierwsza taka umowa na rynku reklamowym. Kwoty transakcji nie ujawniono.
W ramach podpisanego kontraktu, "Ninja" będzie reklamował odzież Adidasa. Twórca poinformował o nowym sponsorze na Twitterze.
No shortcuts. Only long days. Never let anyone tell you that you can’t catch your dreams.
— Ninja (@Ninja) August 27, 2019
Choose your path. Put the TIME IN.
I’m humbled, and excited, to officially announce my partnership with @adidasoriginals
. https://t.co/B42gK4AoF5#createdwithadidas pic.twitter.com/PdAKnCflCD
Na YouTube trafił już pierwszy spot promocyjny Adidasa z Blevinsem. To pierwsza w historii firmy umowa sponsoringowa z pojedynczym gamerem. W przeszłości niemiecka firma odzieżowa wspierała duńską drużynę esportową North.
"Ninja" przeszedł na Mixera
Przypomnimy, że Tyler "Ninja" Blevins kilka tygodni temu zawarł lukratywny kontrakt z platformą dla graczy od Microsoftu. Za porzucenie Twitcha na rzecz Mixera Blevins miał ponoć otrzymać 50 milionów dolarów.
- Wciąż ciężko nam zrozumieć fenomen streamerów i platform live stream. Ale są tu wyraźne analogie do świata tradycyjnych mediów. Na transfer Ninjy warto patrzeć nie w kategoriach zakontraktowania gwiazdy telewizyjnej. To raczej zakup kanału telewizyjnego i umieszczenie go w konkretnej sieci kablowej. To gwarancja setek godzin sygnału transmisyjnego, który przyciągnie rzesze widzów - oceniał wtedy dla portalu Wirtualnemedia.pl Maciej "Sawik" Sawicki, ekspert i komentator rozgrywek esportowych.
"Ninja" ma na Twitterze ponad 4 mln obserwujących, a na Instagramie śledzi go ponad 13 mln osób.
Dołącz do dyskusji: Adidas i streamer "Ninja" podpisali kontrakt sponsorski