Nagie piersi na stronie adidasa promowały inkluzywne biustonosze, ale już zniknęły
Marka sportowa adidas w ramach promocji swojej nowej, inkluzywnej kolekcji biustonoszy sportowych, pokazała na stronie internetowej kilkanaście zdjęć nagich piersi w różnych rozmiarach i kształtach. Polska wersja strony już w środowe popołudnie wyglądała już inaczej.
Polska strona główna marki adidas jeszcze w środę witała odbiorców kompilacją zdjęć kilkunastu par kobiecych piersi, różnorodnych pod względem wielkości, kształtu, koloru itp. Co ciekawe, wcale nie wyglądały jak biusty znane powszechnie z reklam. W ten sposób marka chciała zwrócić uwagę, że "wsparcie to podstawa".
Adidas stawia na inkluzywną kolekcję biustonoszy
"Ponad 90% kobiet nosi biustonosz sportowy w nieodpowiednim rozmiarze, przez co nie otrzymują potrzebnego wsparcia. Stworzona z myślą o każdym rodzaju aktywności i dopasowania nowa kolekcja biustonoszy sportowych w rozmiarach dla wszystkich kobiet zmienia zasady gry. Została stworzona we współpracy z wieloma kobietami i przetestowana przez sportsmenki podczas treningów i biegania. Bez względu na rozmiar czy wybraną dyscyplinę sportu – mamy to, czego potrzebujesz. Wsparcie to podstawa" - czytamy na stronie adidas.
Zobacz: Z koszulek piłkarzy na mundialu w Katarze zniknie napis "adidas"
zrzut ekranu z adidas.pl, z godziny 12:00
W swoich mediach społecznościowych adidas tak opisał tę nietypową formę promocji: "Wierzymy, że kobiece piersi we wszystkich kształtach i rozmiarach zasługują na wsparcie i komfort". Na nową kolekcję biustonoszy sportowych marki składają się aż 43 różne modele.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
🔗 Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
Jednak już w środowe popołudnie na stronie głównej polskiego adidasa nie było już kobiecych piersi, ale wideo z ćwiczącymi kobietami.
zrzut ekranu ze strony adidas.pl wykonany ok. 17:00
Kampania obejmuje także social media.
Za wprowadzanie kampanii na polski rynek odpowiada agencja VMLY&R.
Dołącz do dyskusji: Nagie piersi na stronie adidasa promowały inkluzywne biustonosze, ale już zniknęły
inkluzywny «łączący lub obejmujący jakąś całość; też: przeznaczony dla wszystkich» ;-)
Czyli dla mnie też?