adQuota Poland obsłuży reklamy mobilne w serwisach Polskapresse i Mediów Regionalnych
Sieć reklamy mobilnej adQuota Poland rozpoczyna współpracę z Polskapresse na polskim rynku. Współpraca dotyczy kompleksowego zarządzania mobilną powierzchnią reklamową w serwisach i aplikacjach mobilnych całej Grupy Polskapresse - Media Regionalne.
Współpraca pomiędzy firmami ma na celu rozwój produktów reklamowych i maksymalizację przychodów z mobilnej powierzchni reklamowej. Będzie mieć charakter długofalowy. Wydawca zyskuje dostęp do nowoczesnej platformy SSP oraz sprawdzonego modelu biznesowego, który zakłada kilka źródeł przychodów ze sprzedaży powierzchni reklamowej.
Sprzedaż realizowana będzie zarówno bezpośrednio przez działy handlowe wydawcy i adQuota, jak i w modelu premium RTB (poprzez platformy ad exchange i partnerów DSP), a także przy wykorzystaniu platformy samoobsługowej (adQuota self-service) oraz innych sieci reklamowych (backfilling).
Partnerzy oferują obecnie największe portfolio formatów reklamowych w Polsce, obok standardowych banerów, ponad 30 formatów rich-media i video. Oferta jest systematycznie uzupełniana o usługi własnego studia graficznego. W ostatnim kwartale br. wprowadzone zostały dwa interaktywne formaty rich-media: selfie-ad (wykorzystujący popularne zjawisko zdjęć „selfies”) oraz shake-ad (korzystający z funkcji akcelerometru w smartfonie).
We wrześniu br. przy 8,2 mln użytkowników i 279,5 mln odsłon ogółem zanotowały 37,5 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: adQuota Poland obsłuży reklamy mobilne w serwisach Polskapresse i Mediów Regionalnych
Polecam news z 9 stycznia 2013
Rafał chyba musi to czym predzej sprostować, zanim wydawca się odetnie kompletnie od adQuota i juz nie będzie mógł nawet próbowac sprzedawać ich powierzchni.