Adrianna Borkowska head of SEO w FinAi, Janusz Wróblewski head of communications
Adrianna Borkowska objęła funkcję head of SEO w agencji FinAi, a Janusz Wróblewski head of communications. Na czele ośmioosobowego działu marketingu firmy stoi Paweł Ostrowski.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/AdriannaBorkowskaJanuszWróblewskiFinAi-655.jpg)
Borkowska jako head of SEO będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz realizację kompleksowych działań SEO dla serwisu FinAi.pl. Z branżą marketingu związana jest od sześciu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach: Emarketing Experts (specjalistka SEO/SEM), Kompan.pl (team leader) i They.pl (account manager). Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Politechniki Warszawskiej na kierunku administracja.
Janusz Wróblewski na stanowisku head of communications będzie pełnił obowiązki rzecznika prasowego firmy, do jego zadań należeć będą kontakty z mediami, kompleksowe działania PR oraz realizacja strategii komunikacji. Z branżą public relations związany jest od ponad ośmiu lat. Poprzednio związany był z agencją United PR, gdzie pełnił kolejno funkcje account managera i senior account managera. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Adrianna Borkowska head of SEO w FinAi, Janusz Wróblewski head of communications