SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Advanced Public Relations dla Nissan Poland

Nissan Poland zdecydował się powierzyć realizację kolejnego już w tym roku projektu agencji Advanced Public Relations (APR)

Obecnie APR pracuje nad przygotowaniem wydarzenia specjalnego mającego na celu prezentację gamy samochodów terenowych Nissan. W ramach prowadzonego projektu agencja odpowiada za organizację wydarzenia  oraz komunikację medialną.

W sierpniu bieżącego roku Agencja APR odpowiedzialna była za przygotowanie spotkania prasowego połączonego z jazdami testowymi, a dotyczącego wprowadzenia na rynek nowego, zmodernizowanego Nissana Primery.

"Jesteśmy dumni, że Nissan Poland obdarzył nas zaufaniem i zdecydował się powierzać realizację ważnych dla firmy projektów. Naszą współpracę z Nissan Poland rozpoczynaliśmy już w 2002 roku wspomagając wprowadzanie na rynek nowych modeli samochodów terenowych Nissan 4x4" - mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, dyrektor generalny Advanced Public Relations. "W tym roku zadania postawione przed nami były wręcz niezwykłe, a akcja MicrART jest tego najlepszym dowodem." - dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska

MicrART to wyjątkowy projekt zorganizowany przez APR we współpracy z Pawłem Sosnowskim, mecenasem sztuki. Akcja opierała się na pomyśle "namalowania" dzieła sztuki bezpośrednio na samochodzie, a ponieważ Nissanowi Micrze nie brakuje ekstrawagancji to zainspirował on znanego, warszawskiego malarza Jacka Ziemińskiego, który dodał autu nieco "artystycznego" sznytu.  W ten sposób powstała malarska wariacja MICRArt - samochód - dzieło sztuki.

Wart podkreślenia jest fakt, że pod względem mechanicznym MicrArt niczym nie różni się od seryjnych egzemplarzy Nissan Micra - "dziełem sztuki" można normalnie poruszać się po ulicy.

."Wierzę, że jest to początek długiej, wszechstronnej współpracy, a doświadczenia zespołu APR w prowadzeniu projektów dla firm z branży motoryzacyjnej ułatwiają nam jedynie przygotowywanie i realizację efektywnych działań dla Nissan Poland." - komentuje Anna Kniaginin-Ciszewska

Dołącz do dyskusji: Advanced Public Relations dla Nissan Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl