SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers

Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens Computers, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach 10 już edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus.

Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Cyberbonusa - komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród.

Wizualna strona programu utrzymana jest w amerykańskiej stylistyce, wykorzystane są takie motywy jak baseball, Wall Street czy kasyno.

Cyberbonus to program motywacyjny, który skierowany jest do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers, zakupionego wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data i Tech Data. Sprzedawcy za zarejestrowaną sprzedaż w programie zbierają punkty, które mogą wymienić na nagrody rzeczowe. Jednocześnie wszystkie zgromadzone Cyberdolary sumują się na kontach uczestników w celu wyłonienia zwycięzcy nagrody głównej, którą jest wycieczka po Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.

Dołącz do dyskusji: Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl