SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Afekt prowadzi akcję degustacyjną pitnej Activii dla Danone

Danone wprowadza na rynek kolejny produkt z rodziny Activii - Activię do picia w trzech nowych smakach: truskawka z kiwi, suszone śliwki i morela z suszoną morelą.

Do 26 lutego prowadzona jest akcja degustacyjna nowego produktu w 214 placówkach kanału Modern Trade oraz  Cash&Carry, a także w ponad 100 punktach regionalnych na terenie całej Polski.

Zadaniem promotorów poza zachęcaniem konsumentów do wypróbowania nowych smaków jest przedstawienie korzystnych dla zdrowia właściwości nowego produktu oraz podkreślenie praktycznych walorów formy pitnej Activii.

Za realizację akcji odpowiada agencja Afekt.  Równolegle Afekt pracuje dla Jogurtów Danone z loterią promocyjną „Niezapominajka”, która potrwa do końca marca.

Budżet został pozyskany przez agencję Afekt w wyniku wygranego przetargu.

Dołącz do dyskusji: Afekt prowadzi akcję degustacyjną pitnej Activii dla Danone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl