Afekt prowadzi akcję degustacyjną pitnej Activii dla Danone
Danone wprowadza na rynek kolejny produkt z rodziny Activii - Activię do picia w trzech nowych smakach: truskawka z kiwi, suszone śliwki i morela z suszoną morelą.
Do 26 lutego prowadzona jest akcja degustacyjna nowego produktu w 214 placówkach kanału Modern Trade oraz Cash&Carry, a także w ponad 100 punktach regionalnych na terenie całej Polski.
Zadaniem promotorów poza zachęcaniem konsumentów do wypróbowania nowych smaków jest przedstawienie korzystnych dla zdrowia właściwości nowego produktu oraz podkreślenie praktycznych walorów formy pitnej Activii.
Za realizację akcji odpowiada agencja Afekt. Równolegle Afekt pracuje dla Jogurtów Danone z loterią promocyjną „Niezapominajka”, która potrwa do końca marca.
Budżet został pozyskany przez agencję Afekt w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Afekt prowadzi akcję degustacyjną pitnej Activii dla Danone