SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Aliganza odpowiada za strategię komunikacji marki Monki w Polsce

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Aliganza dołączyła marka odzieżowa Monki, należąca do firmy odzieżowej H&M. Agencje wesprze jej debiut na polskim rynku.

Pierwsze sklepy marki Monki, która w Szwecji istnieje od 13 lat pojawią się latem tego roku w Krakowie oraz w Katowicach, w Galerii Katowickiej.

Aliganza odpowiedzialna jest za media relations w tym usługę prowadzenia showroomu marki, a także projekty specjalne i współpracę z inlfuencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Za PR & Showroom marki Monki w agencji odpowiadać będzie zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej.

 

Dołącz do dyskusji: Agencja Aliganza odpowiada za strategię komunikacji marki Monki w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl