Agencja Aliganza odpowiada za strategię komunikacji marki Monki w Polsce
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Aliganza dołączyła marka odzieżowa Monki, należąca do firmy odzieżowej H&M. Agencje wesprze jej debiut na polskim rynku.
Pierwsze sklepy marki Monki, która w Szwecji istnieje od 13 lat pojawią się latem tego roku w Krakowie oraz w Katowicach, w Galerii Katowickiej.
Aliganza odpowiedzialna jest za media relations w tym usługę prowadzenia showroomu marki, a także projekty specjalne i współpracę z inlfuencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.
Za PR & Showroom marki Monki w agencji odpowiadać będzie zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej.
Dołącz do dyskusji: Agencja Aliganza odpowiada za strategię komunikacji marki Monki w Polsce