Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries
Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła obsługę marketingową firmy GP Batteries. We wtorek ruszyła prowadzona przez agencję kampania rekomendacji dla tej marki.
Celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności akumulatorów oraz ładowarek USB GP. Do akcji zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to w wieku 16-50 lat, którzy na co dzień korzystają z baterii. W projekcie wybranych zostało 300 osób, które otrzymały paczki z produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych.
W ramach projektu została uruchomiona witryna pod adresem naladujsienadluzej.pl. Jej użytkownicy mogą korzystać ze specjalnie przygotowanego quizu, by odkryć swoją wewnętrzną energię.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries