Agencja Feeders z digitalową obsługą marki Żywiec
Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę digital marki Żywiec (Grup Żywiec) oraz strategię obecności marki we wszystkich kanałach cyfrowych. Zakres działań agencji obejmuje obsługę mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania.
Feeders będzie też przygotowywać zintegrowane kampanie digital dla całego portfolio produktowego Żywca, m.in. dla wariantów 0,0%, craftów, czy promocji konsumenckich.
Agencja będzie również odpowiedzialna za kampanie digital dla Żywiec Męskie Granie. Dotychczas w ramach działań projektowych Feeders zrealizowała cykl koncertów Męskie Granie #wDomu (ponad 4 mln wyświetleń live’ów), kampanię i aktywację wprowadzającą na rynek nowe Ż Pszeniczne IPA oraz innowacyjne doświadczenie digital “Tap Bar Ż” promujące warianty 0,0%.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Agencja Feeders z digitalową obsługą marki Żywiec