Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD
SFD, producent suplementów dla sportowców, wybrał agencję JU (Digitree Group) do współpracy przy stworzeniu nowej strony korporacyjnej marki.
SFD planuje odświeżenie wizerunku korporacyjnego marki w obszarze komunikacji z inwestorami, klientami, dostawcami, a także z potencjalnymi pracownikami. Za przygotowanie koncepcji, a przede wszystkim wdrożenie nowego serwisu korporacyjnego będzie odpowiadać agencja JU, należąca do Digitree Group.
Zespół JU będzie odpowiedzialny za stworzenie makiety UX, designu serwisu, contentu, a także za wdrożenie.
Za przygotowanie zwycięskiej koncepcji odpowiedzialny był zespół agencji w składzie: Katarzyna Bałazy, creative copywriter, Kamil Markiewka, digital art director, Marcin Kisiel, senior account manager.
Dołącz do dyskusji: Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD