SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD

SFD, producent suplementów dla sportowców, wybrał agencję JU (Digitree Group) do współpracy przy stworzeniu nowej strony korporacyjnej marki.

SFD planuje odświeżenie wizerunku korporacyjnego marki w obszarze komunikacji z inwestorami, klientami, dostawcami, a także z potencjalnymi pracownikami. Za przygotowanie koncepcji, a przede wszystkim wdrożenie nowego serwisu korporacyjnego będzie odpowiadać agencja JU, należąca do Digitree Group.

Zespół JU będzie odpowiedzialny za stworzenie makiety UX, designu serwisu, contentu, a także za wdrożenie.

Za przygotowanie zwycięskiej koncepcji odpowiedzialny był zespół agencji w składzie: Katarzyna Bałazy, creative copywriter, Kamil Markiewka, digital art director, Marcin Kisiel, senior account manager.

Dołącz do dyskusji: Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl