Agencja MediaMocni zmienia nazwę na More N' More
Agencja reklamowo-eventowa MediaMocni zakończyła rebranding, w wyniku którego zmieniła nazwę na More N’ More. Zmiana podyktowana jest przede wszystkim poszerzeniem kompetencji.
Nowa nazwa ma podkreślać gotowość firmy do nieustannego dawania z siebie więcej. Tę chęć przekraczania granic i poszukiwania zaskakujących, oryginalnych rozwiązań najwyższej jakości podkreśla również nowy claim: „Creativity comes standard”.
- Do tej pory MediaMocni kojarzeni byli na rynku reklamy jako agencja kreatywna z kompetencjami ATL, BTL i Digital, ale chcieliśmy dać także naszemu brandowi eventowemu nowy start, markę, która weźmie pod swoje skrzydła obydwa zespoły i nada im spójną filozofię - More N’ More Events oraz More N’ More Advertising - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Strzałkowski, client service director agencji.
Dział eventowo-produkcyjny ma uzupełniać w pełni kompetencje agencji kreatywnej i pozwolić przygotowywać kompleksowe oferty 360 stopni. - Prężny zespół kreacji wspiera dział eventowy i pozwala tworzyć jedne z najlepszych KV i wizualizacji na rynku agencji zajmujących się organizacją imprez - mówi Strzałkowski. I dodaje: - Istotnym aspektem wpływającym na zmianę, jest także częsta współpraca z zagranicznymi działami marketingu naszych klientów – polska nazwa nie zawsze była zrozumiała I tym samym nie niosła ze sobą odpowiednich konotacji z marketingowymi kompetencjami. Teraz angielska nazwa oraz claim uwypuklają właśnie kompetencje obydwu działów -podkreślamy, że możemy więcej i zawsze szukamy nowych rozwiązań dla naszych klientów.
W portfolio agencji znajdują się takie firmy i marki jak Multimedia Polska, Samsung, Philips, Grupa PKP, Bridgestone, BMW, Henkel, Lyreco, PGE i XTB.
Dołącz do dyskusji: Agencja MediaMocni zmienia nazwę na More N' More
Tę chęć przekraczania granic i poszukiwania zaskakujących, oryginalnych rozwiązań najwyższej jakości podkreśla również nowy claim: „Creativity comes standard” rety, ileż razy czytałem taki bełkot :/
LESS is more... podobno.