Agencja nieruchomości Metrohouse w kampanii zachęca: "Zleć to profesjonalistom"
Pod hasłem "Zleć to profesjonalistom" wystartowała kampania reklamowa sieciowej agencji nieruchomości Metrohouse. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Incydent i Grandes Ideas.
Kampania „Zleć to profesjonalistom” skierowana jest do klientów, którzy zamierzają w najbliższym czasie wystawić na sprzedaż swoją nieruchomość.
Komiksowy spot reklamowy opowiada o perypetiach bohatera, który zmaga się z niełatwym procesem sprzedaży swojego mieszkania.
- Zależało nam na przekazaniu łatwej do zapamiętania historii, która w przystępny sposób ukazywałaby atuty współpracy z pośrednikiem i przyczyniała się do ocieplania wizerunku profesji agenta nieruchomości - mówi Marcin Jańczuk, dyrektor ds. marketingu i PR Metrohouse.
Emisję spotu telewizyjnego i billboardów sponsorskich zaplanowano do końca lutego br. Komunikację uzupełnia emisja spotów w internecie, m.in. w mediach społecznościowych oraz serwisach VOD, a także reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych i na bilboardach.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Incydent, natomiast za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas.
Dołącz do dyskusji: Agencja nieruchomości Metrohouse w kampanii zachęca: "Zleć to profesjonalistom"