Agencja Opus B ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację
Agencja kreatywna Opus B ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną.
Nowe pozycjonowanie ma wyrażać się w haśle „Be Visible!”. Oznacza to, że marki mają być widoczne - mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego.
- W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły, a także wspiera te, które dopiero muszą stać się widoczne. Jak? Opierając się na prostych ideach, przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną - mówi Witek Libera, strategy director w Opus B.
Nowe logo i nowa identyfikacja
Wraz z wprowadzeniem nowego pozycjonowania Opus B stawia na nowe logo i nowoczesną minimalistyczną identyfikację.
- Ta ostatnia ma odzwierciedlać indywidualne podejście do naszej pracy i projektów, które tworzymy dla naszych klientów. Najbardziej zauważalnym elementem jest z pewnością nowe logo. Pomimo iż w całości złożone z liter, nie powstało w oparciu o żaden dostępny font. Każdy znak został przez nas skonstruowany od nowa. Dzięki temu jest bardzo zauważalny. Istotną częścią nowej identyfikacji jest również zestaw ikon. Wzbogacają system, dodają mu emocji i w czytelny sposób osadzają go w świecie internetu, poprzez nawiązanie do emotikonów. Projekt jest na tyle elastyczny i uniwersalny, że doskonale odnajduje się w połączeniu z innymi stylistykami, które tak szybko zmieniają się we współczesnym świecie – wyjaśnia Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.
Opus B działa na rynku od 1993 roku. Wśród jej klientów są m.in. takie marki, jak Xylogel, Biotebal (Polpharma), Hortex, Decathlon, Gedeon Richter.
Dołącz do dyskusji: Agencja Opus B ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację